Wątki w J. Polskim- POLISH Language Thread

ENG version BELOW

Społeczność Mudity rośnie!
Mamy coraz więcej użytkowników z Polski.
Założyliśmy ten wątek na forum abyście mogli swobodnie dopytywać się o wszystko co Was interesuje po polsku.

Z góry przepraszamy, że nasza strona www nie jest w pełni po polsku. Jest to w najbliższych planach. Prosimy o cierpliwość.

Oczywiście nasze produkty, np budzik Harmony mają zaimplementowany język Polski.
Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy do dyskusji,
Zespół Mudita

The Mudita Community is growing!
We have an increasing number of members from Poland.
That’s why we are starting this thread so that they can freely inquire about anything that interests them in their native language.

2 Likes

Cześć wszystkim :wave:

2 Likes

Mudita Bell też ma zaimplemetowany język polski :stuck_out_tongue:

3 Likes

Mudita Moment również! Z wyjątkiem graweru na rotorze… :sweat_smile:

2 Likes

chyba w instrukcji :joy:

2 Likes

No to super wiadomość że wreszcie w języku ojczystym będzie można się porozumieć :wink:

1 Like

witam i pozdrawiam wszystkich z Polski :slight_smile:
Fajnie jest widziec jak z kazdym “update” telefon pracuje coraz lepiej. Zainwestowalem w Mudite w 2019 i jestem bardzo zadowolony a z Was dumny… za swietne produkty. Mam nadzieje ze inni nie beda tak biadolic za jakies małe niedociagłosci…ktore i tak z czasem zostana naprawione. Osobiscie uzywam telefonu w 95% tylko do dzwonienia wiec jestem zadowolony. Zycze dalszych sukcesow!

4 Likes

Dzięki, doceniamy :wink:

3 Likes

Ja czasami pobiadolę na to czy tamto ( taka moja skażona natura) :wink:ale kocham ten telefon i dziękuję że mogę być użytkownikiem Pure i członkiem społeczności Mudita. :hugs:

3 Likes

Dzień dobry. Mam prośbę ponieważ tydzień temu odesłałem telefon z powodu wady baterii i dodatkowo wyświetlacza. I do dziś żadnej odpowiedzi. Sprawą zajmuje się Pan Robert. Proszę o kontakt co z moją sprawą. Wiem że jest dużo zgłoszeń i problemów ale przynajmniej odpowiedź na e-maila mogła być wysłana. Pozdrawiam.

1 Like

@piotrek71 Dziękujemy za kontakt i przepraszamy za długie oczekiwanie na odpowiedz. Zaraz to sprawdzę i wyjaśniam.

1 Like

Dziękuję bardzo czekam.

1 Like

Dziękuję bardzo @urszula za załatwienie mojej reklamacji. Nowy Pure jest już u mnie więc weekend będzie udany. Pozdrawiam zespół Mudita a szczególnie p. Hanie & Justynę które telefon przygotowały i miłą karteczkę zapakowały :heart:

1 Like

@piotrek71 Super! Cieszymy się ze wszystko się wyjaśniło :smiley:

2 Likes

Cześć Kochani!
Czy da się wyłączyć ekran w pełni czy wyświetlanie np cytatu musi być ciągłe?
Również obawiam się o wydajność baterii po niecałych 2 dniach (offline, nieużywany, zeszły 2 kreski w ciągu ~12h), ale jak to mówią lekarze będę obserwował. :wink:
Czy jest możliwość wgrania jakkolwiek ebooków do czytania? Nigdy nie miałem czytnika, jestem zdania, że Mudita nadałaby się do tego!

Pozdrawiam

2 Likes

Samego ekranu nie da się włączyć, możesz tylko wyłączyć cały telefon. Niestety bateria w tym telefonie to słabe ogniwo. U mnie wytrzymuje tylko dwa dni pomimo wyłączenia wszystkiego co się da, tylko rozmowy i smsy. Myślałem że mam wadliwy egzemplarz ale z powodu wymiany wyświetlacza dostałem nowy telefon i bateria też pada po dwóch dniach. Nie wiem co tak drenuje baterię przecież ekran e-ink potrzebuje niewiele energii a telefon nie ma połączenia z internetem. Dwuletni smartphone używany intensywnie który mam do pracy też działa dwa dni a korzystam z internetu i rozmawiam 4 razy więcej niż przez Pure. Problemem jest bateria sama w sobie albo oprogramowanie nie wiem ale jest to frustrujące bo jak zamawiałem to na stronie pisali że bateria jest wydajna i wytrzyma ponad tydzień. Niestety jest to nie zgodne ze stanem faktycznym.

1 Like

Czy ktoś mógłby mi wskazać jaka konkretna ładowarka naładuje mudita harmony. Bo z tych co mam w domu nic nie ładuje. A po kupieniu specjalnie w tym celu 5V 2 A też nie ładuje.

1 Like

Jak ma się sprawa aktualizacji systemu? Należy podłączyć telefon do laptopa/pc i poprzez link/program aktualizacja? Dziękuję za pomoc! :slight_smile:

1 Like

@ksawery Dziękujemy za pytanie. Trzeba uruchomić Mudita Center. W aplikacji będzie informacja czy system operacyjny jest zaktualizowany i potrzeba zrobić aktualizacje.
Będzie to wyglądać tak:

@aleksandra powinna pomóc w tym temacie :wink: